جلسات کانون - کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسات کانون - کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد
دارایی با هزینه کردن کاهش می یابد و دانش با دهش فزونی می گیرد . [امام علی علیه السلام]



 
نویسنده: قرآن و عترت |  دوشنبه 85 آذر 27  ساعت 10:59 صبح 

 

کانون قران و عترت دانشگاه آزاد اسلامی یزد :

 

جلسه تفسیر قرآن اساتید دانشگاه که به صورت هفتگی از طرف کانون قران وعترت بر گزار می شود ؛هفته گذشته با ارائه بحث عظمت قران و عفو و بخشش از منظر قران کریم توسط دکتر توانایی رئیس ستادهای حوزه معاونت فرهنگی در مهمانسرای اساتید برگزار گردید .

 

جلسات فوق از سال 1382 شروع شده و تا کنون بالغ بر 90 جلسه تشکیل شده است در جلسات فوق بالغ بر 15 تن از اساتید شرکت می کنند.

 



 
نویسنده: قرآن و عترت |  یکشنبه 85 آبان 21  ساعت 1:15 عصر 

در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان  به منظور ایجاد انس با قرآن و ترویجرهنگ قرآن و مهجوریت زدایی از این صحیفه الهی  محفل انس با قرآن بر گزار گردید  .

در این مراسم که در ?? روز ماه مبارک رمضان ؛ ماه نزول قرآن در کانون قران و عترت دانشگاه آزاد اسلامی یزد بر گزار شد ؛ دوستداران قران در محیطی با معنویت بر سر این مائده الهی گرد هم آمدند و با ور وعطر قران مطهر ومنور شدند .

در این مراسم از تلاوت زیبای دانشجویان عزیز ؛ تواشیح ؛ مسابقه و مدیحه سرایی دانشجویان بهره مند شدند.

در بخش معارف قران کریم حجــت الاسلام زارع  ریاست دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه با بیان  عظمت و شان قران و نقش هنر در هدایت گری قرآن کریم قابلیت انسانها را شرط اساسی  بهره وری از این هدایت دانستند و فرمودند خداوند همه فطرتها  را بر اساس فطرت الهی آفرید و هیچ نسانی را چون زمین شوره زار و سنگ لاخ نیافرید  بلکه این خود انسانها هستند که با اعمال و رفتار خود از این مسیر دور می شوند و این قابلیت را از دست می دهند ؛ لذا بهترین راه استفاده از معارف قران معطر نمودن وجود انسان به آن این است که مسیر وجهت حرکت و رویکرد ما الهی باشد .

در پایان این مراسم  دوستداران قر ان  از آوای ملکوتی آقای حسن دانش نفر ائل مسابقات کشوری استفاده نمودند  و بعد از آن در کنار معراج شهدای گمنام دانشگاه  نماز جماعت به اقامت حجت الاسلام  صدر الساداتی اقامه گردید و سپس دانشج.یان در فضایی گرم و صمیمی در ضیافت افطاری کانون  قران شرکت کردند .

در پاین از زحمت دانشجویان عضو کانون قر آن وعترت که در برگزاری این برنامه تلاش نمودند تقدیر و تشکر شد .

در برنامه فوق حدود ??? الی ??? نفر شرکت نموده بودند.



 

نویسنده: قرآن و عترت |  چهارشنبه 85 آبان 17  ساعت 4:3 عصر